Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
good minink..dah lame kot tak update,, heee rindu pulak :D (sengih veri
rsi kerang busuk)

heyp peep aku ade satu bende nak shere ni,,ish aku pon tak tau lah kenape kan ,,tetibe je rase bengang kat someone ni..entah lah tapi rasenye die tak buat salah kot dekat aku..urmm tapi tulah kan ..

cuii ,,jappp jap aku nak tenang kan fikiran dan tenteram kan hati kejap,,karang tak pasal pasai rosak pulak keybord ni aku keje kan..(tarik nafas lepas, tarik nafas lepas ) huh alhamdulillah :) tenang fikiran tenteram jiwa :))

okey aku tuka topik lain pulak..
due hari lepas aku jatuh, lepas tu tak pasal2 tgn aku saket pulak,,aku pon lepas jatu tu terus tido je..yelah bak kate aku lah kan kalau saket tu baik tido,yela supaye saket tu berkurang...tapi yg aku pelik nye bile aku bangn je tido saket tu tak kurang2 malah makin teruk pulak heish,,nasib2..

aku pon ape lagi cube lah pelbagai care untuk memulihkan tgn yg tgh saket tu kan..mcm2 aku cube tapi tulah bukan makin elok tapi maikn melarat pulak..pastu malam tu aku pegi lah hospital ..sampai2 kat hospital tu buat x-ray..memula dokta tu ckp tak pape kan ,,si dokto tu pon mule lah menarik2 tgn aku sampai aku rase mcm na tercabut ( hee action je lebih) tapi tak boleh jugak..pastu mcm2 lah si doktor tu buat kat tgn aku sampai kene cocok sini cocok sane,,perg sakit gile kot .. akhir nye si doktor tu pon buat lah x ray lagi sekali yela doktor kan ,,mestilah die nak comfirm bebetol tgn aku tu kenape senannye kan..

akhirnye setelah 6 jam lebih bereda di haspital tu akhirnye baru aku tau tgn aku ni kenepe ..rupenye tissu kat siku aku tu terkoyak sikit..fuhh aku time tu mmg lege giler yela ingatkan patah ke ape tgn aku ni..huh papepon nasib baik tak kene simen or kene bedah kat tgn aku ni (over) :D

k lah setakat itu je lah kisah dogeng yg tak berape nak dogeng daripade aku sekian ... :)))

Posted at 15:52 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
tahniah kerana anda sudi membuang masa untuk memebaca blog ini.

Scream here

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -